Ännu en dag...ännu en kopp kaffe

Så stundar då ytterligare en dag i Morgans liv. Har träffartvår käre prefekt Olof, Stina och Eva idag och presenterat min första skiss till Bloggboks-metoden. De verkade alla väldigt positiva och jag fick klartecken för att gå vidare, kul!

Nu börjar det riktiga förarbetet med att gå runt och snappa upp alla som har med distansutbildning på högskolan att göra och diskutera mitt upplägg med dessa. Med tanke på hur svårt det är att få tag i folk bara via telefon så känner jag på mig att jag har en djungel framför mig med en storlek som skulle få självaste saharasöknen att krypa och gömma sig.

Avslutar dagens rapport med ett visdomsord: "Även en blind höna kan värpa"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0