Datormedierad Kommunikation

Då har kursen dragit igång då. Med tanke på hur länge sedan jag hade föreläsningar sedan så känns det verkligen fantastiskt! Det är verkligen jätteroligt att föreläsa, man får bara hoppas att detta även smittar av sig på studenterna.

Har också märkt att jag har lite svårt att hålla de tidsramar jag satt ut, den "planerade" föreläsningen verkar snarare närma sig åtta timmar än de fyra som det var tänkt. Till del beror detta förstås på att mina studenter är väldigt engagerade och kommer med intressanta synpunkter. Verkligen kul att jobba i en så rolig och kreativ miljö.

Som en del i kursen så har de alla fått starta varsin blogg, med blandade känslor minst sagt hehe. Men av de som jag hittills har läst så får jag en känsla av att de ändå är villiga och nyfikna på bloggande, oavsett tidigare inställning. Kanske en del blir omvända, kanske en del tvärt om. Huvudsaken är att vi kan diskutera detta "fenomen" som ändå är den benämning som jag själv tycker passar bäst på bloggande.

Tillbaka till förberedelsen inför nästa föreläsning, eller snarare finslipning kanske jag skulle säga då jag bara hann med en tredjedel i tisdags!

Fred och ut!

Kommentarer
Postat av: Marie G

Nä men ser man på, ett nytt inlägg :-) De var väl bara 5 månader sen sist :-)

2008-04-09 @ 15:09:52
Postat av: Morgan

Hehe jo...var ju ett tag sedan! Var ju tvungen när jag gjorde om designen! :)

2008-04-09 @ 15:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0